Bebekle Değişen 50 Şey

101 Anne ve babaya Bebeğiniz olduktan sonra hayatınızda ne değişti diye sorduk Farklı meslek gruplarından farklı insanlara yönelttiğimiz soruya birbirinden ilginç yanıtlar aldık. Her hayat birbirine benziyor aslında çocuktan sonra. Siz de bu cevaplarda mutlaka kendinizden bir parça bulacaksınız. Keyif alacağınızı ümit ediyoruz. 

  1. Yalnızlığım azaldı. (Hastane Müdürü)
  2. Kilo aldım. (Kamu Personeli)
  3. Yaşamak ve işten atılmamak adına daha çok çalışmak için bir nedenim oldu. (Eğitmen)
  4. Bebekten hemen sonra değil de okula başladığında unutmaya çalıştığım matematik fobim onunla birlikte yeniden hortladı. (Akademisyen)
  5. Sorumluluğum arttı. (Kamu Personeli)
  6. Erken ölmekten ve çocuğumun annesiz kalmasından korktum. Hala korkuyorum. (Kamu Personeli)
  7. İzlediğim kanallar değişti. (Kamu Personeli)
  8. Algıda seçicilik oldu. Her yerde çocuk yazıları ve programlarını takip etmeye başladım. (Akademisyen)
  9. Arkadaş çevrem tamamen değişti. (Kamu personeli)
  10. Onunla uyku saatleri nedeniyle hafta içi bir yere gitmiyoruz, hafta sonu ise gittiğimiz yerlerde oyun parkı olan mekanları tercih ediyoruz. (Kamu personeli)
  11. Uyku saatimden ev düzenime her şey değişti ve meslek hayatıma 2 yıl ara vermek durumunda kaldım. (Kamu Personeli)
  12. Değer yargılarım değişti. (EV hanımı)
  13. Önce önceliklerim sonra da bütün hayatım… (Kamu Personeli)
  14. Sohbet konularım değişti, her lafın sonu çocukla bitmeye başladı. (Avukat)
  15. Ona örnek olmak için çok sevdiğim telefon oyununu gizli gizli oynamaya, kolayı gizli gizli içmeye, tatlıları gizli gizli yemeye başladım. (Kamu Personeli)
  16. Tutunacak dal oldu hayatımda, benliği değil bizliği öğrendim. (Ev hanımı)
  17. Ona her gün masal okuyarak kitap okuma alışkanlığı kazandım. (Kamu Personeli)
  18. Anne babamı daha çok sevmeye başladım. (Ev Hanımı)
  19. Zor anlarda bile gözyaşlarıma hakim olmayı başarırken, en ufacık şeylerde salya sümük ağlamaya başladım. (İşletmeci)
  20. Hem büyüdüğümü fark ettim, hem de içimdeki çocuğun hala yaşadığını (Bankacı)
  21. Çocuk oyunları, çizgi filmler, konuşmayı öğretmeye çalışmalar derken IQ’mun hızla düşmeye başladığını farkettim (Dış Ticaret Uzmanı)
  22. Dünyanın en güzel varlığını bana veren Rabbimin beni çok sevdiğini anladım. (Sigortacı)
  23. Daha önce iğrendiğim pek çok şeyden (sümük, salya, gaz, kaka) iğrenmemeyi öğrendim hatta gaz çıkarınca ya da tuvaletini yapınca dünyanın en mutlu insanı oldum. (El Sanatları Öğreticisi)
  24. Dünyanın daha güzel bir yer olmasını çok daha fazla istedim. (Ana okulu öğretmeni)
  25. Hanım hanımcık, topuklu ayakkabılarımla sakin sakin yürürken, yaz kış demeden spor ayakkabıları ayağıma çekip, dilim dışına çıkana kadar oğlumun arkasından deli gibi koşmayı öğrendim. (EV Hanımı)
  26. O yemek yemezse benimde karnımın doyamadığını öğrendim. (İç Mimar)
  27. Ona her baktığımda ‘bu benim’ diye gururlanırken buluyorum kendimi. Sanırım daha gururlu biri oldum. (Güzellik Uzmanı)
  28. Çok sakin bir kız olarak büyümeme rağmen, erkek annesi olunca kız oyunlarını çok sıkıcı bulmaya başladım. (Hemşire)
  29. Yaşama sevinciyle doldum. (Fransızca Öğretmeni)
  30. Gece yattığım yer değişti. (Uzman Akademisyen)
  31. Evhamlı biri oldum. (Ev Hanımı)
  32. Küçük çocuk tutabilmeyi öğrendim. (Mimar)
  33. Hayata karşı daha güçlü hissediyorum. artık kendimi. (Tıbbi Sekreter)
  34. Gerçekten büyüdüğümü hissettim. (Gazeteci)
  35. Dizileri internetten izliyorum artık (Satış Temsilcisi)
  36. Misafir kabul ederken en az 15 gün öncesinden haber verilmesini talep ediyorum. (Ev Hanımı)
  37. Kışın onlarca gün evden çıkmadığımı fark ediyorum bazen. (EV Hanımı)
  38. Sık seyahat eden biriydim. Artık değilim. Şimdilik… (Halkla İlişkiler Uzmanı)
  39. Doğal olan her şeye merak salan organik bir insan oldum. (Yönetici Asistanı)
  40. Önce fiyatına bakıp geçtiğim çocuk kıyafetlerinin şimdi kumaşına bakıyorum. (Öğretmen)
  41. Anneme Benzedim. (Reklamcı)
  42. Kırılmaya dökülmeye müsait olan bütün nesneleri ortadan kaldırdım ve hatta gittiğim evlerde de paltomu çıkarmadan önce ilk iş bunu gerçekleştirdim. (Satın Alma Uzmanı)
  43. Caillou’ya tahammül etmeyi öğrendim. (Akademisyen)
  44. Çocukların dini eğitimi konusunda daha meraklı biri oldum (Ev Hanımı)
  45. Çocuk kilidi diye bir terimle tanıştık. (Kuaför)
  46. Aslında duygusalmışım onu öğrendim (Muhasebeci)
  47. Her Ortamda kulağıma bebek sesi gelmeye başladı (Tuhafiyeci)
  48. Kocaman ve içinde bir bavulu aratmayacak kadar eşya olan çantalar taşımaya başladım. (Danışma Görevlisi)
  49. Kurduğum hayaller Değişti. (EV Hanımı)
  50. Bütün çizgi film karakterlerini ezberledim. (Kamu Personeli)

Devam Edecek…

Bebekle Değişen 50 Şey” üzerine bir düşünce

Bir Cevap Yazın

